Сподели
instalaciqmb.alle.bg

Гласувай на BGtop.net

instalaciqmb.alle.bg

Работилница за преокабеляване (ремонтиране) на кабелни снопове (ел.инсталации) за всички модели на МЕРЦЕДЕС-БЕНЦ и други марки автомобили. Motorkabelbaum Mercedes-Benz

МОТОРКАБЕЛБАУМ ЕООД предлага преокабеляване (ремонт) на:

🟢 Кабелни снопове за всички модели на 
Мерцедес-Бенц, без значение от година на производство и на други марки автомобили.
🟢 Дросел клапи с кабел (1991-1996) за Мерцедес-Бенц.
🟢Кабелен сноп за фар за Мерцедес-Бенц и други марки автомобили.


Мерцедес-Бенц следвайки тенденцията за опазване на околната среда, от 04.1991 година със стартирането на производството на W140, започва вграждането на биоразградими и рециклеруеми кабели ("еко-кабели"), във всичките модели на марката с новото поколение двигатели. Този проект стига до провал, понеже "еко-кабелите" започват твърде бързо да дават дефекти и през 05.1996 година спират да ги вграждат след многобройните случай на проблеми. 


Кабели с биоразградима изолация се поставят в кабелните снопове за:
-управление на двигателя
-управление на бобините(W124, W202 с двигател М111)
-подгряване на всмукателен колектор (W124 с двигател М111 92-93г.)
-плюсов кабел стартер-алтернатор
-управление на автоматична трансмисия( W202, W210)
-кабел на дросел клапа 
-странични ел.огледала(W202, W210, W140)
-кабелен сноп ASR (W140, W124)
-кабел на ГНП Lucas( при дизеловите двигатели)

След 1997 година Мерцедес-Бенц, започват да поставят неустойчиви на температура кабели в моделите на марката (W210,W202,W203, W211 и др.), както и при други автомобили с двигатели на Мерцедес-Бенц (Jeep, SsangYong). Кабелите се втвърдяват и изолацията им се чупи, така проводниците са изложени на атмосферните условия.
При кабелните снопове във фаровете започват да се поставят от кабелите с биоразградима изолация "еко-кабели".

Дефекта се състои в напукване и разпадане на изолацията което води до проникване на влага и масло в проводниците.В някои случаи се стига и до разпадане на изолацията особенно когато е правен друг ремонт и сноповете са размествани.
Това променя проводимоста на проводниците, стига се до окисляване  и
довежда до куп проблеми с работата на двигателя, като най-често:
-трупане на грешки
-неравномерна работа на празен ход
-задържане на високи обороти
-самостоятелно ускоряване
-липса на динамика
-работа на по малко цилиндри (2-3)
-увеличаване на разхода
-трудно палене или отказ 
-повреда на компютъра за управление на двигателя ECU (HFM и LH управление) или така наречения комутатор (PMS управление)
-повреждане на MAF сензора(дебитомера) 

МОЖЕ ДА СЕ СТИГНЕ, ДО САМОЗАПАЛВАНЕ НА АВТОМОБИЛА❗❗❗🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 

Цената за нова ел.инсталация на двигател при дилър към 2019 година варира около 960-2980лв, взависимост от двигателя. 

Опитите за частичен ремонт не са препоръчителни, може да доведат и до по-сериозни проблеми! 
Некачествено направени ремонти имат временен ефект, след което проблемите започват отново!!!

Състоянието на кабелите преди ремонт

След ремонт

МОТОРКАБЕЛБАУМ ЕООД
В момента разглеждате олекотената мобилна версия на уебсайта. Към пълната версия.